LetsSingIt the internet lyrics database
en
0
Back to old website

1000-Post Milestones

Follow 3
Share
Add topic
Search
Dekar
0
Dekar | 05:08
Seeing as how the other Milestone thread has become large and cluttered, no one seems to want to post big milestones in there, so I came up with this idea.

If you want to post any milestone that's a multiple of 1000, do it here! This'll help clean up the dozens of 1000-post milestones in the category.

Post your little 100-post milestones or spontaneous 6592-post milestones in the other one, but keep the big ones here. It'll save a lot of space on the Active Topics.
1 to 25 of 4,063 comments
page 1 of 163
Cheater138
0
Cheater138 | 05:32
4000! Woohoo! And first in Matt's new thread! Sweet!!! It only took me a little under a month, Some accomplishments can be made by not having a life.. Haha. Ok, now to thank some people. As I've said before, I'm not good at this. So if I forget you, I'm sorry and you have permission to kick me if you want!

Ok, now for dedications,

Mariah: One of my first friends that I made here! And gave me my first nickname! Haha We've had some very interesting conversations, but it's been nothing but fun! It's not the same here without you but MSN and AIM are awesome! We still gotta shoot all the stupid heads in the a**es! hehe!

Matt: I can safely say that every conversation with you has been,. Interesting, hehe. From your songs to just your plain craziness.. And keeping me up til late hours at night for no apparent reason.. lol I better be gettin' my letter soon!

Jess: we didn't start talking until recently but it's been fun! Us and our guy problems, never a boring topic. lol

Ashley: Matt's hot-girl-of-the-day, lol We gotta go castrate all boys that die in our convos! Haha! Always great convos! You're awesome!

Matto: Another one of my first friends! We haven't gotten to talk a whole lot lately, but you're awesome anyways! Especially since you made me my first very own thread, hehe

Julie: You gave me another one of my many nicknames! lol Convos have been very fun, You're awesome!

Stan: Always out to lunch, even when you're talking to us! lol You're awesome too!

Khent: You haven't gotten to join our MSN chats in a while, But they were always fun when you were there. From the craziness of switching personalities to seeing you on your camera. More interesting stuff to come I'm sure! Haha

Gabe: Another of my first friends from here. And creator of yet another nickname. There's always fun stuff to talk about when you're around. Especially with stowwy time! You're awesome!!

Jez: Always have fun when we get to talk, you prolly won't get to see this cuz you're on your skiing trip, but you're awesome!

Meg: I have taken over the Pacific Ocean!! And you have the Atlantic and the Gulf! haha! You always have something funny to say, even when you go enter key happy! lol Always fun convos when you're there!

Gavin: You're a very cool person! And very funny when you're talkin' with all of us! And I can't forget your help at stowwy time! Always fun!

Brandon: Haven't gotten to talk to you but I'm gonna put you in here too cuz I never thought I'd pass you in posts again! lol You're awesome!

Ray: Can't forget the creator of this amazing site. You're the awesomest!

Vicky, Allison, Cassie, Kat, Pippa, Vandy, and everyone else that I didn't mention, you're all awesome too! If it wasn't for all of you people I wouldn't be makin' this post right now! I love you all!!!
XxNirvanaxX
0
XxNirvanaxX | 05:36
Awww yay! Thankies for the dedication

Congrats George!
Dekar
0
Dekar | 06:01
It'll be on its way by Monday! I'll take the time at some point this weekend to write it.

And thanks for the mention.
the_locust
0
the_locust | 17:23
Congrats and thanks Sarah
crazydazibaby
0
oooh i was trying to find this lol... congrats sarah and thanks!! lol now i only have like 100 more posts to go.. maybe ill get there by like next week or somethin lol. congrats
fruity
0
fruity | 18:14
another thousand posts had past, and here we are on another milestone, of meeeeeeeeeeee! yeepy to the skippy, it's a purtee 6000, yall!! and who are the lucky creatures to whom this sacred post is dedicated to? the question will appear after this---->


(a short commercial break)



<----- HEY! did you come back from you're peeing / snack-picking / turning-the-other-forum / picking-your-nose break yet? cuz I'm back here with my list of honourees, so let us begin!



Yochai- my darling. I miss you so so sooooooo very much, you have not the slightest idea to how much. you're probably not going to read it, not soon, not ever maybe, but that still doesn't make you less intitled for being listed here as one of the people who deserve to share my hapiness of 6000. ooh that was brain wrecking lol. well, Yochai, you know I love you, and there isn't a day that passes without me thinking what is it that you're doing right now, if you're ok, if the evil bastards on there torture your sensitive soul more than it can take. every time you come here i wish for a conversation with you, but somehow I never manage to have one. I won't give up on you, Yochai. this friendship is not going to end because a stupid thing like the army. come back wuickly, my dear.
Jamie- my girlie buttercup. I miss you so so much, hon, it's not the same here without you. we shared so much together, and you are very special and mean a lot to me. I wish to see you back in here as soon as possible as well.
Mattew- hehe, I like calling you that. well, on my last milestone I promised you I'm not gonna be weird for much longer. I hope I kinda succeeded in that, at least a lil bit. I like talking to you. no, I love talking to you. you're so fun, so amusing, so one of a kind. I said it once, and I'll say it again- I've never known anone like you. I don't think I ever will. don't ever change, sweetheart. the special ones are a rare species, and need to be kept.
Phil- what a sweetheart you are, honey. always with the right thing to say on every occasion, always with the friendly virtual smile, and those hug bears I can't get enough of. thank you for maing this forum so pleasent and peacful to be on.
Carole- yes, dear, I mentioned you too. what? you thought that if I mentioned Jamie that means you're out of it? well, you couldn't be more wrong, girl. yes, we had are disputes. had. I think we can understand eachother now. and like eachother. i like you, babe. you're funny, nice, clever, mature.. you're like a box of mixed chocolates, each of them containing a different surprise for the tummy- one with nuts, one with cream, one with almonds... does anybody else here feels hungry or is it just me? anyways, you helped me a lot. helped me out with my new screen name (by which I WILL use.... eventually.. ), draw the most beautiful picture of myself, so I would have something to inspire to look like, but most of all, been a friend. cuz, don't kill me now, that is basically what I see in you.
stu- my (renouncing) future husband. you know i love you to death. you are a wonderful wonderful human being, funny, smart, tolerant. you're welcoming everybody, and there isn't a person on the forum, I bet, that can say they dislike you. keep up the good way, mate.
Rachel- oooh what an adoribally sweet girl!! I don't think I've ever known such an appectionate and loving person in my life. always makes me feel so loved and cared by, whenever I speak to you I feel like I'm on one of my ego-trip dreams or something lol. a true darling. I know that a girl who is so beautiful from the inside, is surly at least as much beautiful on the inside.

peace everybody!
fruity
0
fruity | 18:18
aww lordy, I spoted a mistake here.... it's only a typo! don't kill me! *goes hiding in the corner*
andro
0
andro | 18:30
Awwwwwwwwwwwww Neta... Don't run and hide because of a few typos here and there

Congrats on your 6000th post dear. You're one of the sweetest people I've met here and the place just wouldn't be the same without you

*bearhugs*

Jez
0
Jez | 18:36
***** 7300 *****

This post goes out to each and every person I have had the opportunity to have spoken to.

***** 7300 *****
fruity
0
fruity | 18:38
yeepy! I got me another bearhug from my darling Philly! having a milestone is niiiiiiiiiice!

* offtopic :
congrats Jezzy!
Jez
0
Jez | 18:39
* offtopic :
hello sexy lady neta. hope you're well.
fruity
0
fruity | 18:41
* offtopic :
lol I'm goody, my Jezmaster. how was Andorra, sweets?
fruity
0
fruity | 18:41
ooh damn. bad offtopics! bad!


* offtopic :
Fixed it for you
Jez
0
Jez | 18:42
* offtopic :
i just realised i messed up the whole point of this thread. sorry dek...
* offtopic :
andorra was good thank you neta.
fruity
0
fruity | 18:44
* offtopic :
lol I'm glad to hear that. don't be so hard on yourself, Matt has a merciful heart. aren't i full of myself today, huh? lol
Jez
0
Jez | 18:54
Sarah!! You was so nearly right.... I almost missed your dedication. Thank you very much and many congratulations.
Cheater138
0
Cheater138 | 18:56
Your welcome! and thank you to everyone for the congrats!
XxNirvanaxX
0
XxNirvanaxX | 04:03
I got to 4000, and I don't feel like typing up a list, because I hate leaving people off. So....

I'm dedicating it to all, and I love all of you guys.
Dream27
0
Dream27 | 04:05
Phil will be posting here pretty soon!




* offtopic :
Yes, I know I'll be posting in here pretty soon... But only when I'm ready
eeyoresoul
0
eeyoresoul | 04:05
Congrats Julie!
I_Am_Da_Shiznit
0
Wow, thanks Sarah! And congrats! I hadn't seen this thread before today. And I hope we get to talk more as the weeks go on, lol.

And Julz. Thank you. I love you to. (i know that when you said 'all' it was directed DIRECTLY at me ) Anyway..congratulaions!

* offtopic :
does this mean we don't get to make our own multiple of 1000 threads anymore?
carole
0
carole | 16:31
oh wow thank u Neta and congrats !
Memorize
0
Memorize | 17:41
Awww neta ! that made my day ! u are such a beautiful person ! thank u so much for the dedication , you are a special girl and it has been a pleasure to get to know u these past few months ! heres to the next 6000 posts from u !
fruity
0
fruity | 19:43
you both are welcome!
andro
0
andro | 10:20
One year and 10,000 posts later,

Yup. You've put up with me for a whole year now

Anyway, Without further ado, I'd like to give the following forumites special mention,


Jones (the original forum chameleon): When we first met we seemed like we couldn't agree on anything, and there were quite a few times when I wanted to "rip your teeth out with my own fingers." I'm glad we got past that. You're a very strong young lady and the most persuasive debater I've ever had the pleasure of meeting. It's a shame that the pressures of the real world forced you to put the forum to one side while we were still really getting to know each other. I wish you nothing but the best, no matter which direction your life takes you in the future.


Petra: You were one of the first forumites here who made me feel welcome. I'm sure that if you hadn't been around to help coax me out of my shell, I wouldn't still be around and posting today. You're a charming, outging, friendly and determined young lady who will almost certainly be a huge success in the future. Never lose that. Not to mention that your knowledge of history and the arts astounds me. Thank you for being there.


Yochai: What to say about you? If someone took all the good things in the world and put them into one person, I'm quite sure that the result would be you. You've been a loyal and trustworthy friend to me since we first met in one of the backwater threads somewhere in the archive, and there isn't a day that goes by without me wondering how you're doing as you serve in the armed forces. Whatever happens out there, never let yourself become jaded. And I think I speak for everyone here when I say that you're sorely missed.


Jennifer: Playing ping pong with you is among some of the most memorable times that I've had on the forum to date. Don't worry about your secret evil side taking over every now and again; there's a German porn star named Hans in all of us somewhere. I'm very glad to have met the both of you


Of course, there are so many other forumites who I've met over the last year who are deserving of a dedication. Ray, Jez, Renata, Celeste, Katka, Jamie, Carole, Ally, Cat, Heather, Julie, Ken, Matt (both of you), Allison, Val, Karin, Just because I've listed you at the bottom doesn't mean you're an afterthought. Far from it. Each and every one of you is just as important to me as those who I've listed above.

But enough of my droning on. Let's get down to the serious business of celebration! Here's to another year!


guest
guest
POP OUT SAVE saving ...
Read more: