LetsSingIt the internet lyrics database
en
0
Back to old website

when did you lose your virginity?

Follow 0
Share
Add topic
Search
fallen_angel666
1
if you did at all
26 to 50 of 765 comments
page 2 of 31
RedStarCheese
0
i guess some people's pride(and butt) have a price. a million is definitly worth it, IMHO. wasn't there a movie about that? with a guy's wife and a rich dude?

Violent_Jones
0
eh?
RedStarCheese
0
moo?

* offtopic :
i swear there was this movie where a guy got paid a cool mil to have his wife spend a night with a rich dude......or it was a freaky, freaky, 90 minute dream.


Just_Jamie
0
Just_Jamie | 04:51
19
whereispunk
0
whereispunk | 05:51
it was a movie called indecent proposal. i think robert redford is in it.
Peroxider
0
Peroxider | 05:56
ever consider that a guy lost his virginity soon after he was conceived? Considering, that his 'weewee' was alreeady in his ma's 'hooha'??
QUPNCY
0
QUPNCY | 06:04
ah, since everyone else is ripping it out, 16..but just.
Dekar
0
Dekar | 06:08
Eddie! I've had that theory for years! Nice to know someone's on my page for once...
QUPNCY
0
QUPNCY | 06:12
dek you are so wrong lol.
Peroxider
0
Peroxider | 06:18
Yeah same Dek.

I thought I was alone!
vandy
0
vandy | 06:18
I lost it on my wedding night.

WHOA! I guess that hasn't happened yet...
fishmunky
0
fishmunky | 07:28
wait virginity lost....damn i lost that at 16.....cant remember where i put it.....
Peroxider
0
Peroxider | 09:22
*points upwards* up. that way.
Groovejet
0
Groovejet | 09:24
I agree with Renata that it's kind of a personal q. And the older you get, the more you realize that it's so cool to have smth so personal.
Masterful_Ally
0
Masterful_Ally | 11:52
Quite young enough . I'm starting to think maybe I shoulda left it a leeeetle bit longer, even though I loved the guy... I was way to naive, lol.
Rass
0
Rass | 11:54
i haven't lost it yet...well okay i did but i found it and got it back it was hiding in the closet but it's all okay now, me and my virginity we're the best of palls
QUPNCY
0
QUPNCY | 12:48
lol@rass.. how cute.

& yeah ally, i feel the same as you there :/
Masterful_Ally
0
Masterful_Ally | 12:52
Indeed, I was a year younger than you - just turned 15 and I did not have an effin clue what I was doing....meh. Mistakes.

Good times since then though, huh lol.
andro
0
andro | 12:56
I lost mine at 17 - not that long before they lowered the age of consent from 18 to 16
QUPNCY
0
QUPNCY | 13:08
aww well i knew the decision i was making but i regret it being my ex.. heh.
Masterful_Ally
0
Masterful_Ally | 13:12
lol, I'm sure there are alot of people out there thinking that
QUPNCY
0
QUPNCY | 13:13
true, true..
Rass
0
Rass | 13:17
you guys should really check the closet, or maybe your shoes, sometimes when i lose something they turn up in my shoes
QUPNCY
0
QUPNCY | 13:21
lol..yeah maybe
Masterful_Ally
0
Masterful_Ally | 13:24
Good idea. Maybe it's hiding in my hat.....

*checks*

hehe.
guest
guest
POP OUT SAVE saving ...
Read more: