LetsSingIt the internet lyrics database
en
1
Back to old website

ello ello! i'm kinda new here....talk to me plz!

Follow 0
Share
Add topic
Search
little_vixen
0
little_vixen | 01:06
i'm so freakin' bored i could kill someone. ya know? i'm so bored i'm listening to meat loaf! it's actually not that bad,eh? oh...bye the way...i'm not british or canadian...well...w/b mate(or australian)
18 comments
FireWaterBurn
0
FireWaterBurn | 01:08
go chat somewhere
Pandora
0
Pandora | 01:09
FWB I am slowly starting to love you..

heh.. hi.. bye..

rockon
tabitha
Egginator
0
Egginator | 01:09
slowly?
star_light
0
star_light | 19:04
Whats wrong with British people?
Pandora
0
Pandora | 19:53
heh.. she was trying to speak like one.. or use phrases I should say.. and then she wanted to clarify that she wasn't really any of those people that she was acting like..

and yes egg.. slowly..

rockon
tabitha
LlamaCountry
0
LlamaCountry | 22:17
egg?
LlamaCountry
0
LlamaCountry | 22:27
duh! I'm out of it.... soo high....
LlamaCountry
0
LlamaCountry | 22:31
.............is anyone there?
ViSioN
0
ViSioN | 22:34
llama, were all those dots necessary, now you made the page scrollable. lol.
and eh is generally a canadian saying. i actually say it all the time.
twisted_violet
0
nah we say it here in freezing old england aswell
Shira88
0
Shira88 | 22:39
ugh... i hate it when the pages go long like this...

ViSioN
0
ViSioN | 22:43
Lol violet, my bad.
twisted_violet
0
huh, ur wat?
ViSioN
0
ViSioN | 23:00
my bad..its kinda like saying sorry. its using bad as a noun instead of an adjective. if you think of bad as being something bad or mistaken, then thats what it means. basically: my mistake. hope that helps.
twisted_violet
0
ahhh i see!
Beachum
0
Beachum | 19:27
Welcome hope u have gr8 time here
stupot
0
stupot | 19:28
im gonna slap u in a minute
Egginator
0
Egginator | 19:28
STOP BRINGING BACK NEW PEOPLE POSTS FROM TEN YEARS AGO
guest
guest
POP OUT SAVE saving ...
Read more: