•    
  •    
  •    
    register login

    Forum

    Follow 0 Comment 135 Share & like

    fun names to call people

    Closed
     gothoops13

    549 comments
     gothoops13 says:
    Like 023-12-2004 23:48
     
    whats your favorite name to call people?

    Comments (135)

    « 1 2 3 4 5 6 »
    135 comments, showing 101 to 125page 5 of 6
     Joeyy


    45,229 comments
     Joeyy says:
    Like 008-10-2009 20:11
     
    * offtopic :
    I take that back - partly - I do sometimes say "dick", "bastard", "bitch" or "asshole" if I'm particularly pissed off, upset, or dismissive, but they're common insults, not fun-sounding ones.
     Metalupurass69

    350 comments
    Like 008-10-2009 21:17
     
    dipstick, dilweed, bunghole, knucklehead, pip-squeek
     Metalupurass69

    350 comments
    Like 008-10-2009 21:25
     
    these are really funny cuz my teacher uses them when hes tryin to be g-rated "i'm not tryin to be a jerk here" and " sometimes we have these nimrod moments" .....its alot funnier in person cuz he looks funny when he says it
     Metalupurass69

    350 comments
    Like 008-10-2009 21:27
     
    limp d!ck
     KiniTheKutie

    5 comments
     KiniTheKutie says:
    Like 006-12-2009 20:41
     
    Goober.

    * offtopic :
    But, usually i dont call people names.
    I just tell them to go do some disco biscuits (sp?) or play with their blow-up doll.
     Execujetv12


    1,410 comments
     Execujetv12 says:
    Like 006-12-2009 22:18
     
    Swine.
     missulikecrazy


    2,751 comments
    Like 007-12-2009 00:27
     
    Goofnut
     Arual_92


    2,312 comments
     Arual_92 says:
    Like 009-12-2009 19:05
     
    gerbil

    gilipollas! common spanish swear word but i've always found it funny for some reason or another and effective.
    pendejo never use it as it's a southamerican word but i like it haha
     Machine_bby


    83 comments
     Machine_bby says:
    Like 008-06-2010 06:50
     
    Crunchie. (if the person is brunett but dumb)
    Flop.
    Nob jokie.
    bumb Rap.
    Smooshie.
    Shit face.
    Dumb ass.
    f*** face.
    Flop.
    Thats only a little bitt but i dont want any one to have the rest.
     Execujetv12


    1,410 comments
     Execujetv12 says:
    Like 008-06-2010 06:54
     
    haha Sh*t face....that is funny...
     NameOfTheWind


    330 comments
    Like 008-06-2010 08:28
     
    you little piece of shit
    pølle (Danish slang for either sausage or shit- yeah I like this one very much )
     NATATTACK47

    2 comments
     NATATTACK47 says:
    Like 016-09-2010 21:10penalty
     
    content removed
     NightHobbit


    24,269 comments
     NightHobbit says:
    Like 016-09-2010 21:25
     
    c*ntwaffle. or twunt.
     becky20

    1 comments
     becky20 says:
    Like 015-10-2010 04:34
     
    cum guzzler
     Lyricamel


    881 comments
     Lyricamel says:
    Like 016-02-2011 11:46
     
    the second syllable of their name+la
     Melissa302675


    3,000 comments
    Like 017-02-2011 00:52
     
    that is very offencive.....^^^^ and u said it wrong xD its carpet muncher but still offencive seriously. lol.

    F*ck face
    Sh!t head
    MoFo
    wangster
    dumb A$$
    C*nt sucker
    A$$ licker

    and alot more
     poisin224


    741 comments
     poisin224 says:
    Like 017-02-2011 01:55
     
    Rug, carpet, same thing lol. I've only said it once and holy damn it works well XD she deserved it though. she cheated on me
     Vixen75

    742 comments
     Vixen75 says:
    Like 017-02-2011 03:52
     
    Mamby Pamby
    Jackwagon
    Dillhole
    Moron
     spotfan


    446 comments
     spotfan says:
    Like 017-02-2011 08:54
     
    sexy
    dude
    LHCPD
    Kat
     poisin224


    741 comments
     poisin224 says:
    Like 018-02-2011 01:28
     
    (^^what's LHCPD???)

    Noobling/ Nooblet
    Upside down Y (again, girls only)
    Baird
    Navi
     Fjerrsyn


    307 comments
     Fjerrsyn says:
    Like 005-03-2011 20:39
     
    "Såskopp" (Swedish, which means "sause-cup"
     Fjerrsyn


    307 comments
     Fjerrsyn says:
    Like 005-03-2011 20:44
     
    *sauce-cup. Accidentaly typed that wrong.
    Also like to use the word "smurf", but that is only reserved for strangers,
    like "who's the smurf" which, in my world, basicly means "who's the guy/chick".
     ShannonZ15

    1 comments
     ShannonZ15 says:
    Like 026-04-2011 01:14
     
    My all time favorite is piss infected cum bubble haha
     chellebean

    1 comments
     chellebean says:
    Like 022-07-2011 23:41
     
    I joined Let's Sing It because of this topic. My brother and I often text each other insulting names. I have ran out! He's beating me! So I googled it and found this. Lol. So funny. I have a couple additions that are kind of gross, but worked for my brother.
    tampon breath
    used toilet paper wad
     Captain_Keeta


    88,938 comments
    Like 023-07-2011 01:19
     
    Wanker
    « 1 2 3 4 5 6 »

    More topics

    • more "Humor" topics
    • active topics
    • new topics